wtorek, 23 września 2014

Kim jest Lucky?

Hmm, zaczynając bloga chyba wypadałoby napisać coś o sobie. Mam na imię Ania, mam 16 lat i w tym roku zaczęłam naukę w liceum w klasie o profilu humanistycznym. Mam młodszą siostrę i dwa psy. A na tym blogu właśnie 'pies' jest tematem głównym.

Można powiedzieć, że wszystko zaczęło się jeszcze kiedy byłam mała. Od zawsze marzyłam o psie rasy labrador retriever. Nie było mi jednak dane mi go posiadać, gdyż mieszkałam w bloku i miałam już psa. Posiadanie dwóch psów w mieszkaniu jest nie lada wyczynem na który nie chcieli się zgodzić moi rodzice. Sytuacja zmieniła się kiedy przeprowadziliśmy się do domu z ogrodem. Od momentu przeprowadzki namawiałam rodziców na psa i tym sposobem 13 lutego bieżącego roku moja rodzina wzbogaciła się o nowego członka - 8 tygodniową suczkę labradora retrievera o biszkoptowym umaszczeniu. 

Lucky 13.02.14
No cóż ważąca kiedyś nieco ponad 3 kilo sunia zmieniła się w 9 miesięczną ważącą nieco ponad 26. 
Lucky 08.14



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz